"kalau tersinggung, memang sengaja. kalau marah, maafkan saja.
kalau suka, aku pun sama"


17 Februari 2006

Buku Tamu

Kalau rasa rajin nak tulis buku tetamu, sila lah tinggalkan komen di bawah ye. Komen yang mengarut, akan dibuang!! hehe. Kepada yang menulis di ruangan ini, saya ucapkan terima kasih dan maaf awal-awal kalau saya tak terjawab.

20 ulasan:

  1. slm
    asal cm xde org je tulis buku tamu ni..hhuhu
    meh ana tulis sket


    ..
    truskan perjuangan

    wslm :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. good day friends i just want to share my testimony how i got my programmed hacked card,i was once living in the street because i was sacked from my job due to that i was unable to pay my bills that was how i found my self living in the street,i saw this company email brainhackers@aol.com on the internet when i was browsing i like what the person said that shared her testimony, on new ways to get quick money that was how i contacted the company for help requesting for this card i filled everything they ask me to fill and did everything they requested from me, to my surprised the card was delivered to my door step after three days, the next day i used the card and it worked fine that is why i want to share this great experience how i got my card so any one who is facing bad time and having financial issues can contact the company for help or ask them a question, please if you are reading this testimony also share so it can get to everyone you might save someone if you do so...thank you, Company Email brainhackers@aol.com

      Padam
  2. salam..
    nie ana..
    duk2 bosan nie layan lah sekejap..
    ana duk bace2 poksu nye laman nie dapat lah gak info semase..
    ape2 pun god luck..
    tambah lah lagi gambo2 tu..

    BalasPadam
  3. assalamualaikum....
    blh bantu sy....skang nie sy dlm mencari alamat rumah raudhatul sakinah...ade x yang tahu...bg pd sy...pertolongan anda sune amat sy hargai

    BalasPadam
  4. @ iem,

    Assalamualaikum.

    Untuk makluman awak. Raudhatul Sakinah tak silap saya kelolaan Jemaah Islah Malaysia (JIM). Mungkin boleh dapatkan di website mereka http://www.jim.org.my/v1/index.php/relung-jim/institusi/rs

    BalasPadam
  5. assalamualaikum..sykrn kerana melawati blog santai ana.ana tak mampu utk menukilkan kalam yg berat spt ust.UG mahupun OM ( one malaysia ) merupakan 1 agenda picisan dan retorik yang dimainkan oleh mereka yg dangkal dan jahil dalam kematangan politik.kita sangka,malaysia MERDEKA.namun hakikatnya,masih dijajah minda dan ekonomi.mentaliti org kita yg masih pecus utk memilih kepimpinan yg adil dan saksama.sogokan RM50 disetiap individu diSabah n Sarawak,mengekang kemenangan Islam disana kerana 'kebijaksanaan' dalam kebodohan UMNO untuk mendapatkan undi simpati.ana yg blaja diUM,sekian merasakan bahang kehangatan 'Unity Goverment' dan Pakatan Aspirasi-ProM yg temui kegagalan kerana kelalaian sendiri.Ianya membawa kerugian besar kepada kecemerlangan dakwah diUM sendiri.bygkan jika PAS-UMNO jadi UG..negara hny akan musnah ditangan kita sendiri

    BalasPadam
  6. @ Rosinah,

    alaikumsalam. Tapi kenapa dititipkan di ruang buku tamu ni?

    BalasPadam
  7. salam.tunggu n lihat.UM pasti akan join advanture bersama al-azhar.n ana pun cadang nk amik master kat azhar bila dah grade nnt.doakan ana grade dengan jayanya

    BalasPadam
  8. @ Rosinah,

    alaikumsalam. Semoga segala cita2 tercapai.

    BalasPadam
  9. salam'alaikum..
    sy tetamu,moga dicatit kehadiran sy..

    BalasPadam
  10. @ Nadia Husna,

    Alaikumsalam

    Terima kasih dengan kunjungan.

    BalasPadam
  11. Salam, Amai... adik ku manja.
    Berjuang, berjaung juga, pelajaran jgn lupa, habis blajar cepat pulang ke Msia, ada hadiah special...k nurie

    BalasPadam
  12. @ Tanpa Nama a.k.a k nurie,

    Alaikumsalam. Itu yang sepatutnya, tapi semua ni aturan Allah, bila Dia yang mengaturnya kita hanya redha dengan ketetapanNya.

    Siapa yang tak nak balik awal. Hari-hari doa nak balik awal. Tengoklah nanti. InsyaAllah.

    BalasPadam
  13. salam,Amai..adik ku yang jauh di mata.
    berjuang la hingga ke akhir hayat..dekat sini memerlukan ustaz yg bijik pandai mcm ana..belajar rajin-rajin dan cepat balik ke Msia..bawak anak sedara sekali balik..baru best...Meriah sambut org balik dr ovrsee ni..K.apis

    BalasPadam
  14. @ alaikumsalam Tanpa Nama @ K.apis

    InsyaAllah jika Allah tetapkan hati ini dan tidak berubah perjuangan ini tetap diteruskan.

    Memang tak sabar nak balik, tapi kena habiskan satu persatu.

    Anak sedara kena tanya abah dialah dulu... hehe

    BalasPadam
  15. Assalammualaikum...
    macammana dengan budak malaysia yang kena tahan oleh pihak mesir tu kat lapangan terbang...yg dikatakan penganas tu..kesian dia..anak bini dia lg kesian...

    BalasPadam
  16. NEW WAYS TO BECOME RICH HACK BLANK ATM CARDS
    i never believe this could work out, i have been hearing about this ATM machine hacking i thought the video and the whole comment is lie, i thought hacking the computer and the ATM machine will not be an easy thing,to cut the whole story short,i tried contacting different forms of this ATM companies and no one ever given me a card,no one have i received a card from,for this reason i never believed this, if it were true that people can hack ATM machine and collect money just like that!,i have visited many websites and different pages concerning this card, i was doing some research when i find out one testimony about how a guy got a card from WORLD CYBER TECH what came in my mind was that this is another scam and they are trying to take the poor people money because i never saw a card after i have contacted so many hacking companies,then i said let me give a try about this one if i will get scammed again,because i was never sure about this company so after giving them a message i was told how the card functions and how it works, within some hours i was ask to send my address and was giving the price of the card,then i ask my self that how am i sure if i paid this money that i will see my card but i was never relented instead i paid the fee they requested for and they said by 3 to 4 business days i will get my card,so i keep on hoping to my greatest surprised that was how i finally got one of this BLANK ATM HACKED CARDS which make's me a millionaire i never believe that i will have all this money as young as i am, that is why i am passing this message so that you will know that there is a true and genuine company out there that can grant your request and it is called World Cyber Tech,i am one of the living testimony just give a try and you will testify like me thank you.
    Contact via machinehackers@outlook.com

    BalasPadam
  17. I being hearing about this blank ATM card for a while and i never really paid any interest to it because of my doubts. Until one day i discovered a hacking guy called RICK HACKER WORLD , he is really good at what he is doing. Back to the point, I inquired about The Blank ATM Card. If it works or even Exist. They told me Yes and that its a card programmed for random money withdraws without being noticed and can also be used for free online purchases. This was shocking and i still had my doubts. Then i gave it a try and asked for the card and agreed to their terms and conditions. Hoping and praying it was not fake. One week later i received my card and tried with the closest ATM machine close to me, It worked like magic. I was able to withdraw up to 5,000 Euro. This was unbelievable. So far i order a ATM Card of $ 100,000 Euro without any stress of being caught. I don't know why i am posting this here, i just felt this might help those of us in need of financial stability. blank ATM has really change my life. If you want to contact them, Here is the email address: rickatmcardoffer@gmail.com or Whatsapp: +254750078353.

    BalasPadam
  18. Have you heard about programmed ATM card?
    We have special programmed ATM card for you. Our ATM card can be used to withdraw cash at any ATM or swipe, stores and online purchase. Contact us via Email if you need a card: martinshackers22@gmail.com

    BalasPadam
  19. Have you heard about programmed ATM card?
    We have special programmed ATM card for you. Our ATM card can be used to withdraw cash at any ATM or swipe, stores and online purchase. Contact us via Email if you need a card: martinshackers22@gmail.com

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails
Kalami boleh dilanggan secara
Email atau pun RSS.


KEMPEN KIBARKAN BENDERA KELANTAN
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Kenapa aku kibarkan bendera Kelantan? [KLIK SINI]

Credit untuk DIMAN

Palestin & Tarbiah

Wasiat Sepuluh


1.Dirikanlah solat apabila saudara mendengar azan walau dalam apa keadaan sekalipun.

2.Bacalah alQur'an atau bacalah buku-buku atau dengarlah perkataan yang baik-baik atau berzikirlah kepada Allah dan janganlah membuang masa walau sedikit pun dalam perkara yang tiada faedah.

3.Berusaha dan bersungguh-sunggulah saudara untuk bertutur Bahasa Arab yang betul (fus-hah) kerana sesungguhnya itu adalah antara syi'ar-syi'ar Islam.

4.Janganlah banyak bertengkar dalam apa-apa perkara sekalipun kerana pertengkaran tidak memberi sebarang kebaikan.

5.Janganlah banyak ketawa kerana hati yang sentiasa berhubung dengan Allah itu sentiasa tenang lagi tenteram.

6.Janganlah bergurau kerana ummat yang berjuang itu tidak mengerti melainkan bersungguh-sungguh dalam semua perkara.

7.Janganlah saudara meninggikan suara lebih daripada kadar keperluan para pendengar kerana suara yang nyaring itu adalah suatu resmi yang sia-sia dan menyakiti hati orang.

8.Jauhilah mengumpat peribadi orang, mengecam pertubuhan-pertubuhan, dan janganlah bercakap melainkan yang boleh mendatangkan kebaikan.

9.Berkenal-kenalanlah dengan tiap-tiap saudaramu walaupun ia tidak meminta saudara berkenalan kerana asa gerakan dakwah kita ialah berkasih sayang dan berkenal-kenalan.

10.Kewajipan-kewajipan kita lebih banyak daripada masa yang ada. Oleh itu tolonglah saudaramu sendiri tenteng cara-cara bagaimana hendak menggunakan masa dengan berfaedah dan jika saudara mempunyai tugas sendiri, maka ringkaskanlah perlaksanaannya.

 

Rukun Bai'ah

1. Faham
2. Ikhlas
3. Amal
4. Jihad
5. Pengorbanan
6. Ketaatan
7. Thabat
8. Tajarrud
9. Ukhuwah
10. Thiqah

My Days

Komen-Komen

Arkib

Promo


Mahu Menjadi Ahli PAS? [klik sini]

Klik pada iklan untuk maklumat lanjut

Blog Aku Juga

Mata Rantai